Powered By Blogger

söndag 20 augusti 2017

Comeback

Söndag. Den där vilodagen som ska helgas. Med kalas på Busfabriken, koreografipluggande, sanering av källare, vikning av tvätt och så vidare. 

Jag helgade iallafall vilodagen mellan klockan 14.30 och 15.10, då jag drog i mig en portion inkokt lax och ett halvt avsnitt av "Say yes to the dress". Laxen var betydligt bättre än programvalet, om en säger't. Tack pappa för en grym matlåda👌🏻

Och så har jag gjort comeback på bodypumpscenen ikväll. Jag har haft uppehåll från instruerande under ett år, men nu var det dags igen. Och jag måste säga att det var riktigt kul! Full sal och fullt ös. Svett som droppade, ben som skakade och kunder som stönade. Älskar't! Ibland är det bra med en paus så man får tillbaka suget igen! 

Då laddar vi för ny vecka då! Helgen swishade förbi på 4 minuter. 

Starkt gäng 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar