Powered By Blogger

onsdag 17 maj 2017

Home sweet home

Rullar hemåt. Adios Norrland! 

Först 30 minuter i taxi, flyg från Midlanda, kuta till Arlanda Express och avsluta med två timmar på X2000. Sweet Lord. Detta flängande alltså. Det tröttar ut. Och ger mig hudproblem. Men snart är jag hemma igen, wihoo! 

Hur var dagen då? Tackar som frågar. Sov som ett barn i 8,5 timme i min lyxiga svit, vaknade pigg och allert och kvistade iväg till gymmet. 45 rappa minuter av marklyft, pressar och rodd och jag var redo att attackera frukostbuffén. 

Checka ut och lämna stadshotellet bakom mig. 

Föreläsa hela dagen för ett oerhört engagerat och intresserat gäng. Kan konstatera att just föreläsningsbiten är verkligen en av dom saker jag gillar allra mest med mitt jobb. Fasen, det kanske är lärare jag borde bli när jag blir stor? 

Lämnar dock Norrland med viss förvirring, alltså vad betyder den här skylten som satt på toaletten? Och vad förväntas man göra med toalettpapperet? 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar