Powered By Blogger

fredag 12 maj 2017

Bästa

Hörde jag helg? Jag välkomnar dig med öppen famn! 

Dagens bästa;

Smakupplevelse: pappas fisksoppa med saffran, torskrygg och lax. Kärlek på hög nivå att slippa fixa käket själv en trött fredagkväll. Bästa soppan ever!


Mysigaste: kvällspromenad med två hundar och två barn på cyklar i kvällsolig skog. Ett kvällsdopp för hundarna, ett sönderslaget smalben för en av cyklisterna, men annars sjukt mysigt.


Sötaste: sandalerna som jag inte kunde låta bli att köpa åt lill-kusin Lo. Alltså hade dom funnits i storlek 39 hade jag fasen köpt ett par åt mig själv. Men nånting säger mig att dom är sötare i storlek 19...


Skogsfynd; en hel keps fylld med murklor. Kan bli sjukt god svampsås. Fel tillagade kan man typ dö. Living on the edge liksom! Får se om vi vågar chansa. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar