Powered By Blogger

fredag 12 januari 2018

Två dagar -en sammanfattning

Igår: spelade laserdoom och åt världens godaste tiramisu på Le Borgate. Båda sakerna i sällskap av mina fenomenala kollegor. Två veckor kvar tills jag lämnar dom på obestämd tid. Viss separationsångest, det kan jag inte förneka. Fina. Kloka. Bjussiga. 

The red team. Vi vann inte. För mycket kärlek i laget. 

Desserternas dessert. 

Idag: 

Haft mitt livs första läkarbesök med hjälp av "KRY-appen". Hur bra? Tre minuter fick vi vänta, sen ringde läkaren upp på videosamtal. Supertrevlig läkare som pratade med Maja, kollade hennes öga och gav en orolig mamma råd. Kostnad: 0 kr. Barn är gratis. Bye bye sitta i 45 min kö till sjukvårdsrådgivningen. 

• Tränat ett köttigt pass för en peppande kollega. Så. Himla. Skönt. Tänk att burpees, armhävningar och grodhopp kan få mig att må så fint. Precis vad jag behövde idag. 

• Kardat en ryss. Vinterpälsen faller av. I stora stycken. Dammsuga? 14 gånger om dagen. Typ. 

• Köpt en vårkostym. Mörkblått och svart göra sig icke besvär mellan maj och augusti. Aj så vuxet. 

• Hetsätit chilinötter. Det var inte igår.

Tre drag med kardan👆🏼🙄 

Vuxenpoäng👆🏼



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar