Powered By Blogger

tisdag 26 januari 2016

Sjukligt

Men hallå? Vem kom och kastade årets influensa på mig? Gud så onödigt! 

Jag kände mig lite vissen på jobbet igår, var inte sugen på lunch (jag som brukar börja knapra på inredningen klockan 11.15)...och trött som satan.

När jag kom och skulle byta om för att åka och köra mitt spinningpass kände jag på riktigt att jag inte mådde bra. Jag brukar ju göra hoppsasteg till mina spinningklasser, igår ville jag bara dra täcket över huvudet och sova istället. Fram med febertermometern och mycket riktigt: jag var sjuk. 

Var uppe på dryga 39 igår, nu ligger jag på stabila 38,7. Sover, dricker saft och sover lite mer. Har fått ställa in alla jobbgrejer, surt, men vem vill ha en förvirrad febertopp med på mötena? 

So long. Måste sova igen. Febern gör mig vek. Hatar att vara vek, men får se mig besegrad. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar