Powered By Blogger

tisdag 13 juni 2017

Vardag

Nä. Tiden räcker inte till just nu. Alls. Jagar bollar som jag aldrig hinner skjuta i mål, eller för den delen passa till nån annan i laget, om vi ska dra en idrottsmetafor.

Idag har jag iallafall kört till Norrköping i ottan. Samtidigt som jag körde lyssnade jag igenom spinningpasset jag ska teama imorgon. Älskar när man kan utnyttja pendlingstid väl.

Möte, möte, kycklingsallad, mer möte och sen köra hem. 

Hetsa iväg till gymmet och trampa igenom morgondagens pass. Göra några mentala revideringar. Hoppas jag minns dom imorgon. 

Swicha till kvällsöppen frisör och trimma kidsens hår. Dom blev mycket nöjda med sina fräscha toppar. Överväga att stressa ut till Tornby och köpa ett par skolavslutnings-skor som storstruten så hett vill ha. Orkade inte köra genom hela stan. Lade ner skoprojektet. 

Hem. Röja kök. Tvätta. Äta grillad biff och halloumi. 

Borde lägga barn, men låter dom röja ett tag till. Det är ju trots allt sommarlov om typ en kvart.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar