Powered By Blogger

fredag 15 april 2016

Super

Jag känner mig verkligen som kvarterets supermorsa när sjuåringen är den som påminner mig om att det är sista dagen att lämna in semesterlappen till fritids... "Ni brukar ju glömma sånt mamma". Och jag ligger inte direkt på plus efter att ha slarvat bort hennes lånebok tidigare i veckan, den hittades i baksätet på min ostädade bil, och jag var tvungen att krypa till korset och ta tillbaka alla anklagelser jag kastat ur mig till höger och vänster... Jobbigt. Anklagade ju till och med Majas lärare en kort sekund. Borde vetat bättre. 

Annars då? Tandläkarbesök, nyputsade fönster i hela huset (tack pensionärsstäd, ni är bäst!) ett barn med ont i örat, en hund som tappar vinterpäls och en 37-åring som inte kan slita sig från godispåsen. Pretty much min fredagkväll. Kvarterets supermorsa ni vet. 

Hundpromenad och 70000 blommor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar