Powered By Blogger

söndag 25 november 2012

Utelek

Gudars så råkallt det är ute idag. Vi trotsade kylan och drog ner med görlsen till Trädgårdsföreningen för lek och fika. Lekparken uppskattades mycket av barnen. Fikat uppskattades mycket av mamman i huset. Alla var således nöjda på sitt lilla vis.

Patric och kidsen lägger just nu nytt golv i källaren (jo, han har MYCKET större tålamod än jag) och jag peppar och lyssnar in mig på ny musik till dagens två klasser som ska instrueras. Dags att höja volymen, svepa en kopp kaffe och intala mig själv att jag visst är pigg. NU KÖR VI!

5 kommentarer:

  1. Det är inte så att Maja glömt sin trehjuling utanför vår port? Det stod en ledsen och ensam där nu ikväll. Kram klara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh söt du är som kollade! Vi lyckades dock få med oss båda hojarna hem:-) Lunch eller löp nån dag? Kram!!

      Radera
  2. ...eller Moa...!? Kram

    SvaraRadera
  3. Gärna det, nästa vecka? Åker till NY på onsdag, hemma nästa måndag. Då kan jag framför allt behöva lite löp... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Julshopping i NY? Din lyckost!!! Njut! Nästa v är jag i Göteborg och Stockholm, men kanske typ fredag?! Kram!!!

      Radera