Powered By Blogger

söndag 25 november 2012

Bästa kunderna

När jag åkte till gymet var jag bra jädra trött och loj. För att tala klarspråk: jag var betydligt mer sugen på att dra förbi Shell och moffa i mig en "Drivers dog meny" med extra räksallad än att träna hårt i två timmar.

Men, så kommer man då till gymet, slänger på lite Darin på stereon, kör igenom passet i huvudet och känner att nån form av sug ändå börjar ticka i ena benet. När sen kunderna ramlar in, pigga, glada, träningssugna och trevliga som tusan -ja, då är ju allt tvivel som bortblåst.

Tack Bea, Titti, Niklas, Tony och alla ni andra som kom och lyfte mina pass ikväll! Om inte ni fanns hade jag högst sannolikt befunnit mig på nån sunkig bensinmack med räksallad i mungipan. Classy? Not so very.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar