Powered By Blogger

söndag 12 oktober 2014

Sms och sim

Det känns som att jag och min sambo har börjat kommunicera om väldigt konstiga saker. Se nedanstående sms och ni fattar vad jag menar. 


Annars har denna söndag bestått av ett simhallsbesök med syrran och knoddarna. Mysigt häng så länge man slipper vada runt i dom ybersnuskiga duscharna där det flyter runt hårstrån och gamla plåster. Jag kräks nästan av detta. Barnen älskar dock simhallen och sin moster, så kombon var klockren. 

Jag har även hunnit träna ett snabbt pass styrketräning, hämtat matlådor hos mor och far (ja, jag vet att jag är bortskämd, men också väldigt tacksam), glidit igenom Biltema och dött tråkdöden innan jag passerat den första förgasaren, sett "Tingeling och piratfen", tvättat och hängt fyra maskiner tvätt och letat efter en borttappad nyckel. Ungefär så. 

Nu ska jag yoga lite på vardagsrumsgolvet och se om min huvudvärk kan tänka sig att försvinna. PLEASE!!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar