Powered By Blogger

lördag 9 augusti 2014

Barr och bad

Denna lördag har jag: 

• badat. Eller handen på hjärtat, allra mest spanat på kidsen som badat och plaskat runt hysteriskt mycket. Jag har mer sippat cola och konstaterat att jag nog ändå trivs bättre i torr än blöt bikini. 

• shoppat. En tur till Norrköping och jag gjorde vissa fynd på Biltema av alla ställen. Sjukt otippat. Tror inte jag har handlat en pryl där tidigare, men det kan bero på att jag oftast har suttit i caféet och ätit varmkorv och konsekvent vägrat gå in bland förgasare och torkarblad. Bara så ni vet, dom erbjuder mer än så. Heminredning? Vem kunde ana detta. Bland annat galet snygga tvättkorgar. 

• tränat. Plågat mig själv på vår skogsväg med intervaller, armhävningar, upphopp och burpees. Bland annat. Och mina  knän är riktiga burpees-knän igen, blåmärkta och upprivna. Det kostar på att träna bland barr och kottar. Jag fick slita idag.  

• ätit en galet god köttmiddag och druckit några glas iskall cava. Han kan verkligen det där med att grilla min karl. 

• upptäckt mina nya favoritsnacks. Wasabi-mandlar. Herregud vilken hit. Rekommenderas varmt. Riktigt varmt.  

Pre-träning. Taggad. Och rätt okammad.

Post-träning. En spillra. Och ännu rufsigare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar