Powered By Blogger

tisdag 27 maj 2014

Trasiga händer och pastej

Full koncentration hela dagen. Svintrött i hjärnan. Engagerade deltagare, föreläsningarna flöt på, tekniken funkade, jag är nöjd! Ger mig själv typ 7,5 poäng på en 10-gradig skala. Och jag är hård i bedömningen av min egen prestation. 

Tillbaka i stan klockan 18.15. Direkt till gymet för lite snabb styrketräning. Klättrade runt i apburen och slet förstås sönder mina händer -obra. Sa även hej till Smithmaskinen och TRX-bandet. Grymt sätt att stressreducera. Älskar att kunna träna igen. 

Gosa med barnen i soffan. Kolla Pettson och Findus. Äta två leverpastejsmackor (järn you know) och köttfärssås (matlåda från pappa) Dricka en redbull. Ladda för morgondagen. 

Och tack älskade mamma och pappa som hjälper oss med hämtningar och middagsfix åt barnen -ovärderligt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar