Powered By Blogger

söndag 30 mars 2014

Teknikprylar

Tekniska prylar är helt enkelt svintrist. Jag har aldrig fått puls av att köpa en ny platt-tv eller suttit och dreglat över rea-katalogerna från Media Markt. Tekniska prylar är bra att ha. Men inte särskilt upphetsande. 

Det finns dock två teknikprylar jag inte kan leva utan:

1. Min I-phone. Den är min ständiga följeslagare, på gott och ont. Ibland funderar jag på att vi borde ta ett break från varandra. Vi får se om det händer. 

2. Kaffebryggaren/kaffemaskinenerna. Utan kaffe stannar livet. Typ. Vi har därför en rejäl kaffemaskin-park här hemma. En vanlig bryggare, en kapselmaskin och en manuell espressobryggare. Favoriten är nog ändå hederligt bryggkaffe. Mörkrostat och nybryggt. That's heaven! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar