Powered By Blogger

söndag 15 december 2013

Dans och kvällslöpning

Dansuppvisningen är avklarad och mina små tylldrottningar skötte sig bra! Moa var lite skeptisk inledningsvis, men efter ett par takter släppte scenskräcken och hon röjde loss ordentligt. Kanske inte helt enligt koreografin, men men.. 

Pga av sjukdom fick jag det ärofyllda uppdraget att agera konferencie på denna tillställning. Eftersom jag är ett riktigt kontrollfreak som vill vara förberedd ut i fingerspetsarna när jag ska prata inför mycket folk var det ingen hit för mitt psyke att få uppdraget 2 timmar innan showen, men det löste sig hyfsat bra ändå! Och riktigt kul att se alla superduktiga kids som dansade loss!

Nu har jag däckat i soffan efter en kort löptur i kvällsmörkret. Gött att rensa hjärnan, men kroppen var tung efter gårdagens träning. Ingen runda med vingar under skorna direkt.. 

Snart dags att börja ladda för ny vecka. Julfest med jobbet imorgon. Tjoho!  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar