Powered By Blogger

lördag 16 februari 2013

Några höjdpunkter

Nerverna utanpå, ont i magen, utebliven träning, begynnande förkylning och minus på sömnkontot har gjort att mitt humör har varit aningen irritabelt idag. Dock har det funnits ljuspunkter även denna dag, bland annat:

• fika med mormor, morfar, min käre bror och Maja på Babettes. Himla mysigt fik som jag aldrig tidigare besökt, men definitivt kommer göra återbesök på.

• min fina mamma som alltid lyssnar och förstår, och som dessutom gav mig värsta fina tulpanbuketten idag. Så tacksam!

• penicillinet biter bra på mini som mår mycket bättre. Hon ville till och med vara med och blanda pannkakssmeten idag. Framsteg!

• Maja är feberfri. Halleluja! Jag ser ljuset i tunneln!






2 kommentarer:

  1. Vilka fina kort,
    fika och mys med sina närmaste vinner över allt....
    Det är kvalité...

    SvaraRadera