Powered By Blogger

fredag 16 mars 2012

Helg!!!!

Fredag, och dagen på jobbet har rusat iväg. Jag flexade ut hyfsat tidigt för att gå till frissan (igen) för att göra lite mer slingor.. Tyckte det drog lite för mycket åt gult när jag fixade det förra veckan, så nu har jag ett blont barr, som skulle göra självaste Natasha Peyre grön av avund:-) Så skönt med förstående frisörer som fixar och donar utan en antydan till sur min! Tack Hårdoktorn!

Fredagshänger nu i soffan med kallt bubbel i glasen och plockmat. Pata Negra-skinka, oliver, parmesan, brieost, caprese, tapenad och surdegsbröd. Mums! Jag är dessutom HELT överlycklig för att jag fick visa leg på systemet tidigare idag! Det finns hopp även för en utarbetad småbarnsförälder! Måste vara mitt nya blonda jag som bidrog:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar